Eurocargo 4x4

Den nye Eurocargo 4x4 fås med dagførerhus eller soveførerhus med standardtag og er udstyret med trækøje (som standard) og specialbeskyttelse til terrænkørsel: kofangere i stål, forlygtegitter, kølerbeskytter og to trin, der kan trækkes ind. Den fås med parabolaffjedring eller semielliptisk bladfjederaffjedring og i versioner med enkelt- eller dobbelthjul.

Den nye Eurocargo 4x4 fås også i en version med automatisk gearkasse.

Den imponerende styrevinkel (på 40 til 48 grader afhængig af de dæk, der anvendes) sikrer manøvredygtighed, også på byggepladser i byen.

Eurocargo

En effektiv partner til enhver opgave

Fra leverancer til byggeri og fra køletransport til kørsel i byen - den nye Eurocargo er den mest alsidige lastbil i sin kategori - og den er også den nemmeste at opbygge. Den er fremstillet af højstyrkestål og chassisrammen kan tilpasses karosserilængder fra 4265 til 10.175 mm.

Eurocargo fås med tre forskellige typer førerhus alt efter arbejdsopgavene.

Dagførerhuset

giver den bedste balance mellem samlet karosseribredde og -længde og er bedst egnet til dagligt arbejde i større byer.

Soveførerhuset

fås som standardversion og i en version med højt tag. Den er designet til overnatning og er udstyret med én eller to køjer. To bokse med lys (med adgang både udefra og indefra) giver yderligere 260 liters kapacitet til opbevaring af bagage eller værktøj. Den udvendige dør kan åbnes ved hjælp af en elektrisk betjeningsanordning.

Mandskabsførerhuset (med standardtag)

er designet til at transportere mandskab plus værktøj og udstyr: Det har plads til seks passagerer udover chaufføren og er især velegnet til byggebranchen og brandvæsen.

Eurocargo
Ny Eurocargo
image_pdfimage_print